דיגיטל בוסט- תכנית ייחודית לשיווק העסק שלך - מפגשים בתאריך 31.10 / 28.11

דיגיטל בוסט- תכנית ייחודית לשיווק העסק שלך - מפגשים בתאריך 31.10 / 28.11

שני, אוקטובר 31, 2022 - 09:00

מוזמנים להירשם לתכנית ייחודית לשיווק העסק שלכם.ן בליווי מקצועי , אישי והכי פרטני שניתן.

כתבה: חגית זייד.

דיגיטל בוסט, תכנית ייחודית ומשותפת למרכז צעירים ולמרכז מעברים.

זיהינו שבעלי עסקים רבים, בייחוד עסקים של אדם אחד מתחומים כמו: תחום הטיפול, האומנות, נותני שירות וכד'  מתקשים לקדם את העסק שלהם שיווקית מסיבות שונות ומגוונות כמו:

  • העדר זמן לעסוק בשיווק שרובו כיום נעשה באמצעות המדיות הדיגיטליות
  • העדר ידע ממשי על שינויים מתמידים ויזומים בפלטפורמות של הרשתות החברתיות שלא מאפשרות ליישם ידע שנלמד לפני חצי שנה
  • ניסיונות עבר שלא הניבו תוצאות כמו הגדלת המכירות
  • חוסר פניות רגשית לנושאי שיווק.
  • ועוד... 

עוד למדנו שלמרות הידע שנרכש והכשרות רבות בהן השתתפו יזמים ובעלי עסקים מקומיים בתחום הדיגיטל, הפייסבוק, האינסטגרם, הוואטסאפ העסקי ואף הביאו אותם לבניית אתר בסיסי  -  קיים קושי ביישום הדברים הלכה למעשה.

לכן, יצאנו במיזם חדש שמציע לכם היזמים ובעלי העסקים, עבודה פרטנית עם כל יזם ויזם, מותאמת בדיוק לצרכי העסק שלכם וגם מענה לקושי האישי, שיווק במדיות החברתיות וברשת האינטרנט

המפגשים מתקיימים אחת לחודש במרכז צעירים באכזיב (בית השותפויות) , בימי שני האחרון בכל חודש בשעות הבוקר.

המפגשים מועברים ע"י צחי צימת, מרצה מצוין, מומחה דיגיטל, ובעל חברה לקידום ופרסום בדיגיטל. 

כל מפגש מתחיל בהדרכה קצרה ולאחריה כל בעל עסק עובד עם הלפטופ שלו על שיווק העסק שלו. המרצה, עובר בין היזמים ומסייע אישית לכל אחד, כך שבסוף המפגש כל בעל עסק מצליח לקדם את העסק שלו.

התכנית הזו היא כמו שיעור פרטי (למרות שנעשה בקבוצה קטנה). במפגש נוצר קשר אישי בין בעלי העסקים ואף מתפתחת "חוכמת ההמונים / עזרה הדדית " בתחום השיווק הדיגיטלי של כל עסק.

ניתן להגיע למפגש יחיד או ל 3-  מפגשים עוקבים. אנחנו ממליצים להצטרף ל- 3 מפגשים על מנת שתוכלו לנתח יחד עם צחי את התוצאות והתוצרים שיצרתם במפגש הקודם ולהחליט ביחד על כיוונים נוספים / חדשים / ועל דיוק המסרים וכד'. 

במפגש הראשון צחי ציין כי כל עסק חייב בשלב הראשון לבנות  "ליבה" דיגיטלית : אתר / דף נחיתה / בלוגים וכרטיס גוגל כיוון שזה הנכס שנשאר בבעלותכם, ולאחר מכן תוכלו לבנות נכסים בפלטפורמות שונות כמו אינסטגרם, פייסבוק (פרופיל אישי, דף עסקי, קהילה ) וכד'...

כבר במפגש הראשון בעלי עסקים יצרו לעצמם בעזרת צחי את הליבה הדיגיטלית ולמי שכבר הייתה כזו, התקדם לבניית קמפיינים אורגניים ו/ או ממומנים ברשתות החברתיות

מוזמנים להצטרף למפגשים הבאים לפרטים: חגית זייד 0539336699  /  049109046

להרשמה לחץ על הלינק