אימון עומק תעסוקתי בשיתוף מכללת גומא

אימון עומק תעסוקתי בשיתוף מכללת גומא

רביעי, פברואר 27, 2019 - 15:45

תכנית - אימון עומק בשיתוף מכללת גומא, מרכז צעירים מטה אשר ומעברים גליל מערבי.

כתבה: אושרת שמוחה, רכזת פרט
אימון עומק תעסוקתי נולד בעקבות שותפות מקצועית של מכללת גומא, מרכז צעירים מטה אשר ומעברים גליל מערבי.
אימון קריירה הינו תהליך הוליסטי ומכוון לעיצוב החיים בשלמותם. מסיבה זו, לא תמיד מתאפשר בתהליך האימון הפרדה בין היבטי החיים השונים לבין תחום הקריירה. לעתים, נמצא שהמתאמן מתמודד עם מחסום שאינו ספציפי רק לתחום הקריירה והוא פוגש את המחסום הזה בתחומי חיים נוספים.
מניסיוננו בליווי תהליכי קריירה ושינוי אצל הפונים למעברים, למדנו שתהליך עומק שמייצר תנועה משמעותית ויציבה קדימה דורש ארגז כלים המכיל מגוון כלים להתמודדות עם חסמים ואתגרים, לכן חשוב שארגז הכלים יכלול כלים מעולמות תוכן שונים.
המאמנים מומחים בניהול תהליכי ורכשו ידע ספציפי כדי לייצר תהליך משמעותי בתחום התעסוקה והקריירה. 
המתאמן בונה ביחד עם המאמן מפה אישית ייחודית לו אשר מהווה ביטוי לעולמו הפנימי ומאפשרת לו התבוננות רחבה על חייו. התהליך האימוני  מאפשר למתאמן זיהוי והתחברות לייחודיות שלו ולנוע לעבר בחירה חופשית של הקריירה שלו.  כל אימון הוא ייחודי וספציפי ואין אחד דומה למשנהו.  
מספר רב של מועמדים פנו למעברים, בבקשה להשתלב בתהליך האימוני. שלב הקבלה כלל ראיונות אישיים אותם ניהל צוות מעברים עם מאמנים ממכללת גומא. לאחר התאמה בין צורכי המועמדים למאמנים ומיקוד הנושאים המרכזיים יצאנו לדרך...
אנשים הגיעו לתהליך האימון מתוך רצון לעשות שינוי או שעמדו בפני בחירה או החלטה משמעותית אותה הם התקשו לעשות לבד. חלקם הגיעו ברגשות מעורבים,  רוצים מאד לעשות את השינוי אך באותה עת חוששים לעשותו. לרוב, נמצא שלמרות הרצון הכן והאמתי לחולל שינוי בחיים וחוסר שביעות רצון מהמצב הקיים, המועמדים חוו פחדים, חששות, מחסומים וגם רווח משני מהמצב הקיים שלעיתים היה סמוי מן העין ולא מודע.
התכנית פועלת כבר מספר שבועות ואנחנו מקבלים פידבקים משמעותיים של שביעות רצון, שיפור בתחושת הערך העצמי, גילוי של כוחות וחזקות, התמדה ושיתו"פ בתהליך ועוד... 
מעברים מקיים קשר מקצועי ואישי רצוף עם המתאמנים ועם המאמנים כדי לסייע ולאפשר לתהליך לפעול בצורה מיטבית וחלקה.
לפרטים נוספים:  אושרת שמוחה - 04-9109046