למפעל בפארק תעשיות קורן במעלות דרוש/ה עובד/ת לניהול משרד, הנה"ח ושירות לקוחות - משרה זמנית
מספר משרה  29240
תחום  אדמיניסטרציה ומזכירות
>>
מזכירות
השכלה  אחר
היקף המשרה  גמיש
משרה זמנית
תאריך עדכון  19/3/2017
תיאור המשרה
למפעל בפארק תעשיות קורן דרוש/ה מזכירה לניהול המשרד, טיפול בהנה"ח בסיסית ( הוצאת צ'קים, גביה, הנפקת חשבוניות ועוד), מענה אדמינסטרטיבי שוטף, טיפול בשירות לקוחות, מענה ללקוחות וספקים. המשרה הינה זמנית לכ 8 חודשים.
ימי עבודה ראשון עד חמישי, אפשרות למשרה חלקית / מלאה. ללא עבודה בימי שישי.
דרישות הכרחיות/רצויות
ידע אדמינסטרטיבי - חובה
שליטה בתוכנת פריוריטי / זום - חובה
יכולת ביטוי גבוהה
סדר וארגון, דייקנות והקפדה על פרטים.
ניידות חובה - הגעה עצמאית למקום העבודה
ניסיון נדרש
ניסיון בתפקיד דומה שמשלב את כל התחומים המפורטים - יתרון ועדיפות.
ניסיון בעבודה על פריוריטי - חובה
המפרסם הינו חברת השמה  לא
חדש
העתקת קישור